21.3.2017

Služby

OPRAVY SPÁR A TRHLIN

Speciální silniční práce pro silnice, dálnice, letištní plochy, parkoviště,

areály firem, kolejové tratě a ostatní komunikace a plochy:

  • Ošetření pracovních spár, spojů a dilatací AB, CB povrchů
  • Ošetření mrazových trhlin AB, CB povrchů
  • Elastické mostní závěry (EMZ)
  • Sanace těžkých mrazových trhlin
  • Těsnění mostních říms a ostatních souvisejících konstrukcí
  • Těsnění kolejových tratí (spáry mezi kolejnicemi a ostatními navazujícími povrchy – dlažba, beton, kámen, asfalt)
  • Těsnění PU tmelem (např. betonové prefabrikáty, betonové žlaby)
  • Řezání AB, CB povrchů do hloubky 30 cm
  • Izolace

INFRA TECHNOLOGIE

Provádíme ekonomicky a ekologicky výhodné opravy výtluků a jiných poruch asfaltových vozovek, parkovišť, průmyslových areálů, asfaltových povrchů v halách, mostních závěrů, letištních asfaltových ploch apod. Využíváme inovovanou infračervenou technologii tepelného zpracování asfaltové směsi a tepelné úpravy narušeného povrchu. Z důvodu šetrnosti našeho infra-zářiče nedochází k přepalování asfaltu, čímž se zásadně lišíme od běžně využívané infra technologie. Tepelně zpracováváme pouze čerstvou AB směs a používáme nejkvalitnější emulzi CRF.

Technické parametry

  • Typ opravovaného povrchu: asfalt
  • Rychlost oprav: až 100 m2/ den
  • Klimatické podmínky: až do -10 °C

Provedení opravy

Výtluk a jeho okolí se nahřeje sálavým teplem infra-zářiče. Po nahřátí povrchu vozovky a roztavení pojiva následuje mechanické opracování. Na místo opravy se přidává horká asfaltová směs (160°C) ze speciálního ohřívacího zásobníku. Po pečlivém urovnání opravovaného místa následuje zhutnění vibračním válcem a postřik malténovou emulzí CRF k omlazení a konzervaci asfaltu. Pro zvýšení kvality makrostruktury a protiskluzových vlastností opraveného povrchu se v poslední fázi používá posyp abrazivem Trymat. Oprava probíhá velmi rychle. Zprovoznit opravované místo je možné ihned po ukončení opravy.

Výhody naší Infra technologie

Níže uvádíme výhody naší inovované infra technologie v porovnání s běžným prováděním oprav asfaltových povrchů (tj. zařezání a vybourání poškozeného místa a jeho okolí, odvoz smetí, zhutnění podloží, ošetření spojovací emulzí, dovoz potřebné balené a asfaltování se zhutněním, ošetření studených spojů):

  • násobně rychleji a levněji provedená sanace poruch menších rozměrů a objemu (do 10 m2),
  • kvalitnější provedení opravy (nevznikají studené spoje – propojení (srostení) stávajícího asfaltu s dodanou horkou asfaltovou směsí, stabilizace není narušená bouráním),
  • použitelné pouze pro srovnání nerovností povrchu,
  • sanaci lze provést v zimním období ( za teplot až do -10°C),
  • spodní materiál je možné recyklovat v místě opravy (recyklační ekologická technologie),
  • pro doplnění chybějícího materiálu lze použít horkou balenou směs, studenou balenou směs nebo recyklát,
  • při provádění prací nevzniká nadměrný hluk, prach a odpad ( neinvazivní, ekologická a přijatelná technologie),
  • životnost opravy je 5-10 let (v závislosti na kvalitě podloží v místě opravy),
  • cenově dostupnější.

TRYSKOVÁ METODA

TURBO VYSPRÁVKY TRYSKOVOU METODOU TURBO

Trysková metoda slouží k provádění oprav lokálních poruch krytu vozovek. Spočívá v nanesení vrstvy

pojiva a kameniva na očištěný poškozený povrch vozovky pod tlakem, s použitím speciálního zařízení.

 

Pro technologii vysprávek tryskovou metodou se používá:

  • pojivo (asfaltová emulze) s obsahem asfaltu min. 65%
  • přírodní drcené kamenivo prané frakce 2,5 mm

Samotná technologie opravy je rozdělena do čtyř fází pracovního postupu:

  1. očištění poškozeného povrchu vozovky vyfoukáním vzduchem pod tlakem
  2. postřik povrchu vozovky asfaltovým pojivem
  3. nanesení vrstvy kameniva obaleného pojivem
  4. posyp zastříknutého povrchu vozovky nebo nanesené asfaltové směsi kamenivem (podrcení)

Kanalizační sítě

Čištění kanalizace kombinovaným vozem

Prohlídka kanalizace samochodnou kamerou

Vytyčování stávajícího směru kanalizačního potrubí pomocí sondy

Úsekové sanace potrubí

Lokální sanace potrubí, krátké vložky

Kanalizační robot KA-TE

Fréza odbočky při bezvýkopové sanaci potrubí

MOSTNÍ STAVBY

 Prohlídky mostů

  • Provádíme běžné, hlavní i mimořádné prohlídky mostů

Zajištění systému BMS

Poradenská a školící činnost

Diagnostika stavebních konstrukcí

Statické výpočty stavebních konstrukcí

Stanovení zatížitelností mostů

Projekty mostů, sanací a zesílení konstrukcí

Statické zatěžovací zkoušky

Stavební dozor

Stavební činnost

 Sanace mostních konstrukcí

ochranné nátěry

 

NOVINKA

opravy poruch betonových konstrukcí vodním paprskem (vodní kladivo)

PROTISMYKOVÉ POVRCHY

BEZPEČNOSTNÍ PROTISMYKOVÝ NÁTĚR TYREGRIP

 

  • Tyregrip je bezpečnostní protismyková úprava povrchu – zdrsnění kamenivem.
  • Zkracuje brzdnou dráhu vozidla, opticky upozorňuje na nebezpečný úsek.
  • Aplikuje se před přechody pro chodce, v prudkých zatáčkách a sjezdech a v nepřehledných úsecích.
  • Skládá se z epoxidového pojiva a bauxitového kameniva frakce 1–3 mm.

Protihlukové stěny

Realizaci protihlukových stěn a vypracování projektové dokumentace

Všechny protihlukové stěny realizované naší firmou splňují požadavky na předepsané akustické vlastnosti doložitelné výrobci, jako je vzduchová neprůzvučnost (schopnost protihlukových stěn snížit hladinu akustického tlaku zvukových vln procházejících přes tyto stěny)a zvuková pohltivost (schopnost pohlcovat zvuk).

Výhody protihlukových stěn

  • prostorová nenáročnost
  • rychlá montáž, v případě havárie rychlá demontáž
  • variabilní vzhled
  • jsou šetrné k životnímu prostředí – ekologicky přínosné
  • barevná a materiálová pestrost

Druhy protihlukových stěn

  • Betonové/železobetonové – pohltivé nebo odrazivé stěny
  • z recyklovaných plastů
  • Dřevěné – jsou zároveň pohltivé i odrazivé
  • Průhledné – používají se především na mostech, materiálem je plexisklo z polykarbonátu

nebo z PMMA (polymetylmetakrylát)

 GABIONY

 Gabionové stavby

gabionový drátěný program s ochranou známkou. Díky špičkové technologii výroby a vysoké kvalitě žárově zinkovaného drátu, ze kterého se drátěný program vyrábí, zaručujeme kvalitu a dlouhou životnost. Evropské technické schválení společně s ES certifikátem, potvrzuje kvalitu gabionového programu. Výhodou gabionů je především krátká doba realizace, stabilita, technická variabilita, ekologická nezávadnost, přírodní vzhled, recyklovatelnost a šetrnost k životnímu prostředí. Veškeré naše výrobky jsou řádně certifikované. Jsou pravidelně podrobovány předepsaným zkouškám a dohledům, které provádějí akreditované certifikační společnosti a zkušebny.

Náš gabionový drátěný program je určen k vytvoření drátěných košů, které se vyplňují přírodním nebo lomovým kamenem, popřípadě recyklátem nebo vhodnou zeminou. Tento systém se skládá z bodově svařovaných sítí, spon a spirál.

Gabiony v pozemních stavbách

       k realizaci opěrných, zárubňových, obkladních a protihlukových zdí

Gabiony ve vodohospodářských stavbách

       na sanaci půdních sesuvů, na úpravu a regulaci a revitalizaci toků, jako dna

umělých vodních nádrží , přehrad a jezů se používají takzvané gabionové matrace

Gabiony v inženýrských stavbách

       jako portály silničních a železničních tunelů, rozšíření rychlostních silnic,

zpevňování krajnic atd.

Gabiony v zahradních realizacích

jako netradiční architektonické stavební prvky

nenaplněné lze použít pro popínavé rostliny tzv. zelené gabiony